tisdag 3 maj 2011

Bröllop på lörda! :)

Oj oj oj här hemma händer saker! Inte bara roliga saker som har med bröllopet att göra utan även minre roliga saker..... men vi tar väl dom roliga sakerna först :)


Dessa armband har jag knåpat ihop ida, Ett till Kajsa och ett till Madicken.
Som dom ska ha på bröllopet på lörda........ på LÖRDA, de är inte långt kvar nu!
Å va e de för väder, inte F*N jhade ja beställt snö till bröllopet!! Men bättre att de snöar nu en på lörda för då ska de vara strålande SOL de har jag bestämt :)
Jag blev så förtjust i armbanden att jag funderar på att köpa varsit till mig och syrran me, vore inte de fint på bröllopet om vi alla hade samma??



Förra veckan va jag i Sickla å träffa världens bästa Åsa, som ska fotografera på bröllopet!
Åååå va mysigt vi hade i solen, vi fikade, pratade massa och kolla i en å anna affär.
När Åsa va tvungen att gå tillbaka till jobbet hittade jag dessa skor inne på Rizzo!!
Fråga mig inte varför ja va där inne, jag har absolut inte råd med Rizzo skor, men dom hade en rea hylla.... å där hittade jag dessa sötnosar! Från början kostade dom 1595 kr.... nu 495 kr!!!!
Wiiiiiii vad glad jag blev! Bara ett litet problem.... dom fanns bara i stl 37 å 39 å jag har 38.... men dom va inte så snå att dom inte gick att gå i, så jag slog till och köpte dom :)
Kajsa erbjöd sig att hjälpa mig att gå in dom... så hon har all ledig tid gått runt med dessa skor på sig inomhus :) Så nu är dom inte alls så små länge ;)

Under påsken va vi på landet! Underbara stilla tysta landet! Precis vad min sönderstressade själ behövde!







"påskharen" hade gömt inte bara 1 utan 5 olika kartor som ledde Rasmus till sitt påskägg!!


Morfar hjälpte Rasmus att tyda påskharens kartor och efter en massa letande hittade han sitt påskägg.


Lyckan va total :)




Morfar Rasmus å Micke la om taket på tvättstugan som huset kallas.


Snillen spekulerar......



Kärlek är väl ingen skitsak??? Ha ha ha va ja e rolig då ;)

Hitta kärlekspoesi på toapappret :)


Vi köpte minkar och körde "äta utan att slicka sig runt munnen leken"
Väldigt rolig å irriterande lek!




Morfar ger upp å slickar bort sockret!



Läskiga matkällaren!


Endast Morfar, Rasmus å MIcke vågar gå dit ner :)









Grannarna har bygt en liten sjö med fiskar i, å bastu.


Super mysigt att sitta på bryggan i solen oh kolla på alla fiskarna


Ev lurifaxkille!!


Efter ett tag åkte kläderna av!




Å så kommer det tråkiga!!

Jag fick för ett tag sedan ett jobberbjudande!

Ett jobb som skulle innebära mer tid till familjen. Jobbet va på ett café inne i stan, både jobbet och chefen känndes bra så jag sa upp mig från jobbet på systrarna Delselius.

Jag ringde min "nya" chef och sa att jag sagt upp mig.... men då hade han ångrat sig, så nu sitter jag här utan jobb!!!!

Nån som har ett litet jobb till mig??

Inga kommentarer: