onsdag 28 maj 2008

Grattis

I dag är det HIPP HIPP HURRA igen!!
Världens underbaraste Helena fyller år i dag!
Jag är ledsen för att jag inte hade någon present med mig till dig i dag, fast jag hade en i tankarna som du ska få.


Sen är ja lite extra glad i dag! Jag har varit i skolan och fått två betyg.... ja fick MVG i både texkommunikation och multimedia!! Jippy jippy för mig! Nu är det bara grafisk kommunikation (får reda på i morrn) och rättskunskap. Min lärare i rättskunskap sa att han hade skickat betyget med posten... så i dag eller morrn eller värsta fall på fredag får jag veta de betyget.

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Gulliga gulliga gulleKarin!!!!
TACK!
Det värmer verkligen mitt lätt ansträngda hjärta. Nu har jag varit hos frissan och blivit en het blondin, så nu kan det väl bara bli roligare från och med nu???
Tack igen för det fina inläggen och för den fina sången, budskapet gick verkligen hem.
Puss H