fredag 30 maj 2008

Trött

Det är en mycket trött bloggar tjej som sitter är nu!!

Det har hänt mycket i dag. Förutom morgonmyset med nakenfisen, så har jag varit på min skolavslutning. Det var så sorligt! Jag vill inte skiljas från alla underbara lärare och "klasskamrater"! Jag kommer sakna dom så mycket, vet inte vad jag skall göra med det tomrummet som blir nu när skolan är slut! SNYFT.
Efter min egen avslutning, rusade jag hem och hämtade Rasmus på dagis, bytte kläder på honom så han skulle bli fin, och sen iväg till Vallentuna. Min kusin Morgan tar studenten i dag!Han var så fin i sin kostym! Han luktade dock inte lika gott när han kom hem efter lastbilsturen... då luktade han "lite" öl... Tyvärr kunde vi inte stanna så länge :( bara 1½ tim! Sen vad de dax att dra vidare, för Micke har fotbollsmatch.
Rasmus ÄÄÄÄLSKAR fotboll! Det är inte helt lätt att hålla honom från plan! Jag kan lova att jag också har fått springa i dag! Tyvärr så glömde vi att ta med en egen boll! Det hade varit lättare om vi hade haft med oss en boll så vi kunnat spela på sidan brevid, så hade ja sluppit springa efter honom när han skulle in på plan. Han är så söt när han skriker PAAAAPAAAA för full hals när Micke spelar.

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Meeen gu´vilket snyggt gäng där överst ;)