söndag 1 juni 2008

Mår dåligt!

Jag mår så dåligt! Vad är det med mig? Vad är det för fel? I ca 1½ v har jag haft jätteont i huvudet och varit jätte yr! Som ni kunnat läsa innan så höll jag på att svimma när jag var ute och sprang i torsdags. I dag har jag knappt kunnat röra mig. Det känns läskigt och jag börjar faktiskt bli rädd. Jag vill inte må såhär! Jag skall springa vårruset på onsdag, då måste jag vara bättre! ÅÅÅÅÅÅ Jag vill inte må dåligt!

I går var jag på scrapmaratonpapprika. Det var jätte kul, men jag var så dålig att det var svårt att koncentrera sig. Jag visar mina LO senare när jag fotat dom. Nu skall jag återvände till soffan, jag känner mig så "svimmig".

KRAM på er

3 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Hej sötisen!
Har just dränkt mina sorger i rödvin på en söndagkväll, hur patetiskt är det egentligen???
men men, jag har väl rätt att göra det som faller mig in kan jag tänka.
Men du kanske skulle gå till doktorn??
Hoppas i alla fall att du mår bättre snart! Vad läskigt att bli alldeles snurrig i skruttet så där, ja, det är ju jag också, men jag har ju köpt mig en bag in box för att få det så....haha.
Hur som helst, visste du att det är nationaldagen på fredag? Kanske inte den bästa dagen att gå på skansen, kungen ska väl dit och allt, eller så är det extra kul den dan, vad tror du?
Kramkram H

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Om du mår ok och orkar så tycker jag vi kör på fredag då!
Kram H

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

å va kul att du vill gå med mig!
Jag kollar vad som gäller så planerar vi in några kul pass :)