måndag 30 juni 2008

6 år i dag


I dag är det 6 år sedan jag och Micke träffades! Eftersom vi inte har nån dag då vi blev tillsammans, så har vi gjort denna dag till vår dag.
Jag trodde faktiskt att Micke hade glömt bort att det var vår dag i dag.. men de hade han faktiskt inte!
Jag blev mycket förvånad och super glad när det fanns ett grattis sms i min telefon när jag vaknade i morse!
Men inte nog med de.... jag fick rosor också :)! Med tanke på hur fattiga vi är, så blev jag jätte glad över att han köpt blommor!! Söta underbara man!
Rosorna ser ni på bilden ovan... så vackra och doftar underbart!!

Han sms innan han kom hem att han blev hem skjutsad av Patrik (hans arbetskompis) med grävmaskinen.

ÅÅ, sa ja, får Rasmus och jag komma ut och möta er! Kan Rasmus få följa me på en sväng??
Han älskar ju grävmaskiner och det vore så kul för honom.


När vi kom fram till parkeringen hade Rasmus och Micke redan kommit fram. Rasmus sprang allt vad hans små ben orkade mot grävmaskinen!
Micke hoppade ut, gav mig blommorna och sa
- De här va väl nästan som att komma på en vit häst.

ÅÅÅ va go han är!!
Så hämtade han upp Rasmus, hoppade upp i maskinen och dom gav sig i väg.....



Rasmus fick sitta i Patriks knä, dom åkte runt en bit och kom sen tillbaka.


Här står dom och vinkar åt Patrik när han åker förbi.
Ni skulle ha sett Rasmus min, han var som i trans och överlycklig/chockad!


Här är dom, mina fina killar!! Så underbara!

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Grattis på den stora dagen!
Kram H

Anonym sa...

6 år sen?! Det känns inte alls så längesen. Tiden flyger förbi, det är ett sånt bevis på att man -måste- ta vara på den.

Grattis på er fina dag, i efterskott!