tisdag 3 juni 2008

LO, bad, nya kläder och en massa annat

Hej alla kära!

Hoppas ni inte tror att jag glömt er.. för det har jag inte! Men OJ OJ vad mycket man har att göra trotts att det är sommarlov!!
I söndags mådde jag jättedåligt! Kom knappt upp ur sängen, allt gungade och jag var super yr! Jag mår lite bättre nu, men jag vet inte om jag vågar gå för fullt på vårruset i morrn.
Vi får väl se...
Mickes farmor och farfar kom över en snabbis med present till Rasmus, han fick en buss, en höjdare och en massa pengar.. det behövs, för han har jättedåligt med sommar kläder!
Sen kom Rasmus farmor och farfar. Farmor hade köpt jätte fina kläder till Rasmus och en flytväst!

Micke blåste upp Rasmus pool, Rasmus ville snabbt i och var helt omöjlig att få upp igen! Han var så söt när han låg på mage och simma runt.

I går var jag med min mamma och två mostrar i Täby Centrum.
Vi fikade och shoppade... hur gick de till undrar ni som vet att jag är DÖÖÖÖ pank! Jo Rasmus fick ju pengar i söndags av Ga:farmor och farfar, så för de pengarna köpte jag två par shorts en cool keps och 3 T-shirtar allt för 473kr, helt ok för 6 plagg tycker jag.
Efter shoppingrundan stressade vi hem och tittade på Kajsa och Madicken som hade uppvisning med skolkören. ÅÅÅÅÅÅ va bra dom var!!! jag glömde kameran, så ni får tyvärr inte se några kort. Dom var helt underbara! Och kör"ledaren" Calle var den bästa barn körledaren jag sett på länge! Vilken kille! Fantastisk!

Efter kören åkte vi hem till oss, tjejerna och ex:et hängde med och vi åt middag i hopp. Jag har världens bästa ex. Jätte mysigt att få träffa tjejerna när det egentligen inte är min vecka.
Mamma kom förbi med "bepparna", det är hennes hundvalpar, Rasmus kallar dom för beppana=bebisarna.
I dag har jag varit med Kajsa hos tandläkaren. Vi fick lite skäll, Kajsa skall pressa fram en tand med en "glasspinne", men hon hade inte pressat på tillräckligt mycket Vi ska tillbaka om 3 veckor igen. så nu är det pressning så hög nivå som gäller! Efter tandläkaren lunchade vi i hop, hur mysigt som helst! Det är mysigt att ibland bara vara med en tjej i taget. Vi var inne på träfiluren, det är en leksaksaffär som ligger i Gustavsbergscentrum. Jag har lovat att scrappa lite LO till dem, som dom kan hänga upp som "visning". Jag satt 4 tim i går kväll och knåpade i hop några LO. jag kan bara använda de papper som de har, vilket inte är många... men dessa fick jag i hop....


När jag kom hem fick jag ett sms av Ann och Sabine nere på Träfiluren som tacka så mycket för LO:en och hälsade att dom hängt upp dom. KUL.

I kväll skall jag till antagningsmöte på Jensens orginalar utbildning... så håll tummarna för mig...

Helena skrev i dag på sin blogg att hon blev glad av härlig sommar musik. Här kommer min och min dotter Kajsas favvo sommar låt just nu! Vi sjunger på den hela tiden.
Så Helena (och alla andra) höj volymen och dansa loss!!

3 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

vadå LO?
Vad slänger du dig med för proffstermer som vi dödliga inte begriper va??
Jättefint var det i alla fall! Jag ska absolut gå ner och beundra dem i verkligheten också.
Kul att shoppa lite! Jag skulle också behöva köpa fler sommarkläder till S, fast jag får nog bege mig till Pinocchio då. Idag var jag som du vet och tränade på Body Joy, går du där eller, näe?
Man får ta med en kompis under en vecka nu i sommar, vill du hänga med mig? jag vet inte hur det funkar men jag kan fråga om du vill komma.
I morgon ska jag på fest!
Tjihoo!
Kram H

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Ok, nu har jag gnuggat geniknölarna lite...LO = Layout????

Anonym sa...

Så galet fina kort och den där låten är jag gift med, hehe. <3