torsdag 26 juni 2008

ÅÅÅ typiskt!!!





Gjorde denna LO i går innan ja åkte in å hade en toppen dag med min ena lille syrra. Vi har det så sjukt bra i hopp och kan prata om allt!! Jag är verkligen så tacksam över att jag har henne! Syrran du e toppen!!!

Jag försökte scanna in LO:t, men som ni ser så blev det inte helt perfekt. Hur jag en vände å vred så blev det inte riktigt bra. men men. Det som gör mig mest ledsen är att jag har stavat fel i texten!!! Fan att ja skall vara en sån analfabet!! Jag höll på med bilden i timmar, å gjorde LO på 40 min, ååå va besviken jag blev när allt var färdigt och jag såg att jag stavat fel!! Jag som var så stolt och tyckte det blev skit bra! Jag hade tom tänkt att skicka in den till en tidning.

Ja ja tänkte jag, det är ju bara att byta ut kortet... men jag har slagit i hopp lagrerna... så jag kan inte redigera texten!! Så i går kväll försökte jag återskapa bilden, men fick inte till det, åååå dumma, men jag ska försöka nån annan dag, har bara inte tid i dag.


Ja har satt tjejerna i arbete... dom städar... barnarbete :)
Själv ska jag hjälpa Kajsa att packa sin väska inför fotbollscupen som är i helgen. Jag skall också packa en väska till mig. Kl 13 kommer Mickes lillebror, då ska vi åka till Grönalund! JIPPY, årets höjdpunkt!
Varje år bjuder Mickes farmor och farfar alla barn, barnbar och barnbarnsbarn på Grönan! Man får inträde, åkband och ca 70kr att göra vad man vill för! Helt otroligt! Vi brukar vara ca 15st som röjer på Grönan varje år och vi brukar ha så kul!!


Efter Grönan åker Kajsa, Kajsas kompis Eva, Micke och jag upp till Västerås. Tjejerna har fotbollscup i helgen! Micke och jag skall sova på hotell (=sex :) i natt!! Sen skall vi kolla Kajsas matcher och sen åker vi hem... ja måste packa om för kören jag är med i skall sjunga på Dalhalla på lördag!! Vi åker 8,30 på lörda morgon och kommer hem 03,30 söndag morgon... då kommer Micke och hämtar mig och vi åker upp till Västerås igen... kollar Kajsas sista matcher (om dom inte åkt ut..) och åker sedan hem! oj oj oj vilken helg!!



Söta syster Sanna! Kom hit så skall jag förklara för dig hur man får en snygg kille som Micke! (fast jag tycker att det låter som om ditt ex Calle var en vettig person :)
Kliv ur din sjukdom och blomma ut på andra sidan! Det finns en hel värld här som väntar på dig!! Bla jag och min familj! Saknar dig med!



Tills vi hörs igen.. TREVLIG HELG!

3 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Men gu´ vad mycket skoj ni ska ha!
Härligt :)
Mysigt med hotell också....
Din LO är jättejättefin! Jag la inte märke till nått stavfel, fast jag kanske läste lite fort.
Du har något att hämta i min blogg sötis!
Kram h

Anonym sa...

vad vacker du är. och dina barn åxå :)
jag är bara en random person som råkade kika förbi!
Du behöver inte vara orolig för din kropp och banta. Du är fin som du är!Dock lättare sagt än gjort.

Anonym sa...

Hihi du får bli min killguide!

Calle är kanske den vettigaste man jag känner, men han är förjävla bra på att såra mig. Få män ha jag gett så många tårar till. Senast inatt hade vi ett storbråk och det var nära att vi bröt kontakten - igen.

Det gör fruktansvärt ont att nån man har litat på, anförtrott sig till, och älskat inte förstår hur vassa hans ord är.

Kram på dig, sötnöt.
*