torsdag 19 juni 2008

Midsommarförberedelser

Vad skönt det är att ha en blivande doktor i bekanskapskretsen!!!

Kolla in inlägget där jag skriver om Rasmus "mul och klövsjuka"! Min väninna Sanna säger att det är helt ok att skicka Rasmus till dagis. Skönt, nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag gjort det!

TACK Sanna för att du tog dig tid och skrev ner ett inlägg, det uppskattas mycket! :)

Nu skall jag slänga mig i säng, klockar är 01,13 och jag har precis gjort färdigt två kransar. En till Kajsa och en till mig. Madde skall till Skansen med sin kompis Maja. Jag hade hellre velat att Madde var med oss... men men, hon har surat hela dan och sagt att hon hatar Midsommar... fram till Maja kom. Maja har inte varit hemma på hela veckan, så Madde blev helt eld och lågor när hon kom, och snabbt hade dom bestämt att Madde skulle me till Skansen. Jag tror Madde kommer få de super med Maja på Skansen.

Micke, Rasmus, Kajsa och jag skall till Siggesta med mina underbara svärföräldrar.

Ha en toppen Midsommar alla!!




(P.S, jag har en hemlis på gång, som jag inte vågar prata om för ens det är färdigt!! Jag kan inte sluta tänka på den och Micke och jag pratar om den när ingen hör :) Å NEJ jag är inte gravid!! :)

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Meeeeen, vadå hemlis??!?!
Himla cliffhanger-bloggare! :P
Vilken fin krans, Madde och jag ska ut och plocka blommor och fixa kransar idag vi med.
Vi kanske ses på Siggesta.
Kram Helena

Anonym sa...

Åååh, sluuuta! Jag vill veta nuu, haha! Jag är nyfiken som få. Viska?! Haha.
Tänker på dig! Kramar