onsdag 4 juni 2008

Springa vårruset

I dag är det dagen D... eller kanske dagen V, V för vårruset! Jag kan inte påstå att jag vidare bra i dag.. känner mig fortfarande yr och vinglig.. Jag skall försöka dricka en massa vatten och på nått sätt få i mig salt. Mamma säger nämligen att hon tror att jag har saltbrist. Tror ni salta godisar hjälper då? :) Ost kanske? Nån som har nått förslag? Hur som helst så ska jag försöka ta mig runt trotts allt!

Vi har målare här som målar om vårt hus. Klockan 7 på morgonen väcks man av glada spanska röster och stegar som smäller mot hus väggen. Ibland tror jag nästan att dom är på väg in genom fönstret!
I dag hade jag och Rasmus denna trevliga utsikt när vi åt frukost..



Pappa, pappa, pappa sitter rasmus och skriker. Han ser bara ett par jobbar brallor och tror att det är pappa. Vad ska grannarna tro! :)

Jag måste också lägga ut en bild på hur mitt vardagsrum ser ut just nu...
Det finns en anledning till att min sida heter organiserad kaos!




Jag har faktiskt en egen scraphörna... men tydligen så är det roligare att stöka ner hela vardagsrummet och få sjukt ont i ryggen, en att sitta i sin fina hörna med bra arbetsläge. Men jag ska försöka hinna plocka undan allt innan vårruset. Tvivlar på att jag hinner. I dag skall jag försöka hinna tvätta kolla igenom Mikaelas photoshop kurs och scrappa lite... så måste jag ladda med pasta så jag orkar springa!

Här kommer dom LO jag gjorde på scrapmaran.





















Inga kommentarer: