söndag 15 juni 2008

Upp som en sol... ner som en pannkaka...

Före efter bild??

Tänk om man kunde vara så där "film snygg" när man vaknade på morgonen....
Ni vet så där fräsch, lite lätt sminkade med rosiga kinder i nån liten sexig sov grej...
Som ni ser så är jag allt annat en filmsnygg när ja gick upp i morse!!! Kolla in dagen efter ruffset!!! Det är ett under att mannen inte skrek "monster monster" när han vakna i morse!!
Syns det på bilden hur ont ja har i huvve!?!?
Tyvärr sås lutade inte festen som jag hoppats på... den slutade med gråt och bråk... och att jag ensam med tungt hjärta och huvve stod och städa nått som liknade ett riktigt fullehak!! Fy fan va de såg ut!!
Här kommer dock några bilder från när vi hade kul.. innan allt gick snätt.


Tacomiddag!!!
NEJ REGN!!! Micke och Thomas skyddar sig med hushållspapper.... smart killar :)
Snygga brudar minglar i köket.....
Posar med världens bästa frissa.... men skyll inte henne för mitt hår just där!
Man kan ju tro att vi inte gjorde annat en att posa och kramas... och det gjorde vi inte heller...
Nu är det kväll och mitt hjärta är fortfarande tungt tungt, jag är en sådan tjej som har så svårt att glömma utan ältar ältar ältar... men när barnen kom hem glömde ja allt för en liten stund! Det var så underbart att se dom alla igen. Mamma säger dock att Rasmus har munnen full med blåsor och inte sovit på nätterna! ÅÅÅ orkar inte mer! Vill att han ska få vara frisk och inte sjuk hela tiden!! Ja såg inga blåsor, men har varit upp hos honom 4 gånger och klockan är knappt 24,00, befarar att det kommer bli en lååååång natt.
Micke och Kajsa myser i soffan till en döööö spännande fotbollsmatch!! Vilken kvälls dramatik!
God natt nu alla kära! Ja hoppas att jag i morgon vaknar upp med ett lätt hjärta och en frisk son, så jag kan få gå på morgonpromenad och han kan få busa med polarna på dagis :)
Å i morgon skall jag äta världens konstigaste frukost!!!! Kolla in i morrn får ni se vad :)
NATT NATT

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Men gud jag ser ju för knäpp ut...haha
Du är som vanligt vacker som en dag - även på morgonen!
Sluta älta nu och var glad åt att ni arrangerade en jättefin kväll med god mat, trevligt sällskap och gäster som hade mycket trevligt och vinglade hem i den ljusa sommarnatten under glada skratt.
Hoppas Musse mår bra idag!
Men vad ska du käka till frulle nu då? Jag blir nyfiken. Bara det inte är bacon, då kommer jag över som ett skott fniss.....

Anonym sa...

Åh, du är alltid så fin!! Knullruffsig (haha) eller inte ;D Du ser inte en dag ut över 20. Folk säger att jag ser ut som 23 minst, haha. Så skulle vi vara ute tillsammans skulle folk nog be om ditt leg före mitt, snyft ;D

Och jag hoppas verkligen att ni hade det bra, tråkigt dock det som hände? Det har dock en tendens att bli så på tillställningar där folket blir fulla och arga över diverese (kanske över att Sverige inte vann?:P).

Alltid jättekul med bilder till texten också. Den blir mer levande så.... :) Och satan vad jag skulle sticka ut bland er om jag hade varit med, höhö. ;D Med en lång blå sidenbalklänning å guldsidenband och ni i Sverigetröjor och peruker. Hade varit en kul syn ;D

KRAM! <3