tisdag 24 juni 2008

PIIIIINSAMT!

Jag har varit med om nått så pinsamt i dag så jag tror knappt jag vågar berätta det!!! USCH varför händer allt pinsamt MIG! Oftast brukar det vara min rappa mun som skapar pinsamma situationer.... men denna gång var det nått helt annat!

USCH här kommer det.... ååååå så pinit...
Jo ni vet vi har ju målare här som målar vårat hus.... men jag trodde dom var färdiga hos oss... jag hade jätte bråttom, skulle hämta Kajsa på skolan och följa med henne till tandläkaren... så i stället för att byta om i badrummet, vilket man borde när man har målare springande här... så tänkte jag lite snabbt byta om i vardagsrummet.... åååå ingen bra idé!! För när jag höll på att sätta på mig bh:ån... så kom en av målarna och tittade in genom fönstret!!!! Pinit, ja visade mina bröst för en målare i typ 20 års åldern!!!!!

Men då har du väl förgylt hans dag i dag, fnissade mamma när jag totalt högröd och jätte generad berättade för henne! Me mamma!! Tror du att jag har snygga bröst eller, sa jag, jag har ju fött 3 barn!!! dessutom såg han ut som om han skulle DÖ! Så han blev nog inte så inmpad...

va gör man nu!! Ja kan ju inte gå utanför dörrn! ja vill bara dö! Eller kanske är de han som ska dö.... nä skoja bara, ja får helt enkelt dra ner persiennerna och inte visa mig på HELA sommaren!!



Här kommer nått som är minder pinsamt... tror ja... Jag har scrappat lite i helgen, så här kommer 6 nya LO!

Men det blir inge bra när jag fotar och sen lägger in dom! Nån som har nått bättre förslag? Hur gör ni med era LO?
























3 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Haha, skrattar jag helt rått. Jag tror den där målaren blev överlycklig!
Vilka fina bilder från Björkvik, ser härligt ut fast det var lite kyligt.
Du var jättevacker på bröllopet, du såg ut som en kärleksgudinna, den som säger nåt annat kan slänga sej i väggen.
Vilka super fina LO, vad du är produktiv. Jag tror att många blogg-scrappare scannar in sina faktiskt.
Jag sitter här och snarar och nyser, tråkigt....I morgon ska jag till banken och snacka om lånen. Håll tummarna!
Kram Helena

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

-Vilka super fina LO?
-Jag vet inte, alkisarna?

Anonym sa...

Hahahaha!! Åh det där har man ju nästan varit med om..:P jag brukar rätt ofta göra frukost/mat naken utan att tänka mig för. Precis där jag står är det ett fönster mot grannarna. Men att vara naken är det naturligaste som finns :)

Saknar dig!