fredag 27 juni 2008

Mellan två stopp

Hej alla söta!


Det blir ett kost inlägg i dag, jag är bara hemma snabbt innan det bär av till Dalhalla....

Men jag ska berätta allt kul jag hunnit med denna helg... jag har bland annat vunnit massa choklad på Grönan... vi hade en canon dag! Jag blev full i går och retade gallfebern på Micke när vi skulle sova.... i dag har ja dunder förtjuld kollat på när min dotter Kajsa och hennes fotbollslag åkte på storpisk två matcher i rad!! Hon fick dessutom ett hårt skott i magen, tappade luften å singla ner som en vante på plan!!! Hade det inte stått en massa matcho pappor på sidan (en av dom min man :) så hade ja rusat ut på plan och lyft henne av... men nej, ja satt lugnt kvar medan hjärtat skrek..-MIN LILLA UNGE!!


Avslutar detta korta inlägg med ett kort från grönan... det är från skrattkammaren.... kolla in hur snygg ja skulle va om ja va låååång å smaaal :)
KRAM på er alla för era underbara inlägg!! Ni gör mig så lycklig! Å så har jag fått en award... berättar mer om de sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, den där spegeln är... magisk. Förtrollande. :P:P Men du är fin som du ÄR!