torsdag 12 juni 2008

Promenad

I "morse" var jag och sköna Helena ute på en power walk! jag babbalade hela vägen om ditten å datten, Helena svarade klokt på alla mina funderingar... när vi började närma oss slutet undrade jag varför jag var så andfådd medans hon fortfarande såg ut som en nyponros. Nu gör ju inte de nått, meningen är ju att vi skall bli anfådda. men jag konstaterade att det är nog för att jag babblar hela tiden! Men det fick mig inte att sluta babbla.. nej då, jag har så mycket att prata om att det inte finns tid för att vara tyst.. Stackarn, undra om hon gick hem med öronskav??
Vi har dock varit väldigt duktiga och gått 5km innan frukost, då bränner det mest fett.

Helena fick mig också att ändra mig lite när det gäller mitt klädval inför festen på lör. Vi ska ju ha Sverige tema och ha blågula kläder på oss. Jag har köpt en Sverige tröja som jag tycker är skit snygg... frågan är, är den snygg på mig eller passar den bättre på galgen? men helana tyckte att "bestämd dig för att den är snygg på dig"... smart tjej de där.... jag har nog nästan bestämt mig för att den är snygg på mig... har bara lite problem med allt "flebb" som syns... skulle helst ha ett tält på mig.

Nu ska jag upp och ge mig på övervåningen!!! Det ser ut som om nån har slängt in en bomb där!! Men här ska fixas och städas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skrivet av: Stora Syster Yster
HEJ SÖTASTE!!!
Det börjar närma sig helg... vågar du komma?? :)
KRAAAAM

[Svar]
Stora Syster Yster:
Hihi hej! JAAAA jag vill verkligen!! Måste leta upp där där (om?) du har skrivit tider och sånt.
Min envisa mamma ska dock jobba hela den dagen men jag ska verkligen försöka!
Måste ragga ditt nummer av Katja också, kanske lättare att språkas mer där. :) Stor kram <3