fredag 30 maj 2008

Mysig Nakenfis!

NAKENFIS
I morse hämtade jag in en nerkissad liten kille :( Av med pyjamas och blöja!
ÅÅÅ vilken mysig liten nakenfis kille jag hade i sängen! Så mjuk så go, vi låg där länge och myste!
När vi hade myst klart var de dax för lite Nakenspel innan frukosten :)




Så här såg det ut i går när Rasmus öppnade paketet från Helena, lyckan var stor!


Jag gjorde några kort till mina lärare i går... höll på fram till 00,30. Men så här blev dom!
Hoppas dom andra klasskamraterna blir nöjda, jag har en liten känsla av att jag kommer få nån syrlig kommentar av en av dem... vi får väl se...

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Åhh, vilken sötnooos!
Korten var så himla fina, det var väl ingen som kunde säga något annat!!!
Man såg att lärarna blev jätteglada när de fick dem.
Kramis från Helena