tisdag 15 december 2009

Ja lever....

Ja lever!! Men oj va tiden går fort!
Jobba, skola, praktik, jul och barn! Ja hinner inte med :(

Jag har gjort färdigt tjejernas rum, tog längre tid en jag trodde, kostade mer.... som vanligt.
Men dom är sjukt fina och tjejerna jättenöjda! Jag skall visa senare.

Jag har kämpat på och gjort färdigt allt de ja va efter me! Har redan fått godkänt.
Det som återstår nu är prov i morrn.... har inte ens kollat på papprerna, en dag kvar i plugget och sen är jag färdig!!! ( om ja klarar provet )
Ni anar inte hur skönt de känns att snart va klar och bara kunna koncentrera mig på jul och jobb! Å Kajsas födelsedag! Vi har kalas på söndag, hon fyller den 23 december....

Jag va på jobbet och skrev under mitt anställningsavtal. Chefen blev överaskad över min lön, tydligen fick jag bra timmpenning! Å va glad ja blev!

Nu skall ja försöka sova lite och tokplugga i morrn till frukost......

1 kommentar:

Little sister Sanna sa...

DU är grym som orkar allt! Tusen tack för det jättefina kortet :) Kramar