fredag 25 december 2009

Lite jul

Hej alla julfirare!
Ville bara hälsa er god jul!!

Julafton var annorlunda i år, jag jobbade, har jag inte gjort på måååånga måååånga år!!
Slutade kl 13, hade lite kunder, glada sistaminuten kunder :)
Sen åt jag lunch med mina föräldrar och mitt ex (tjejernas pappa) Micke och barnen var hos hans farmor/mormor på förmiddan. Lagom till Kalle kom dom hem :)
Vi kolla Kalle, tomten kom, vi öppnade paket, åt en MASSA mat och godis, spela spel och kolla film. En riktigt bra julafton blev de!

I dag har vi varit och kollat fotboll, Nacka/Värmdös lag möts, spännande in i de sista. Mickes lag Ingarö mötte Mickes lillebror, Kallses lag, men tillslut vann Kalles lag, Värmdö, som Kajsa också spelar i. Efter all fotboll lämnade vi Rasmus med farfar och åkte med tjejerna och kolla bio.
Vi såg Göta kanal 3, de sämsta ja sett på länge, men tjejerna va nöjda. Å de är ju de viktigaste.

I morrn är de dax för mig att jobba igen :(
Men sen är ja ledig i vecka :)

1 kommentar:

Hemmabloggaren sa...

God fortsättning din stackare. Jobba de här dagarna kan inte vara kul. Men å andra sidan får du njuta när vi andra ska i väg och jobba igen.