måndag 24 maj 2010

Renovering pågår!

Ja vet de e tyst här..... men vi renoverar hemma, bilder kommer, de luktar målafärg å ikea här.... :)

På torsdag fyller Rasmus år... Kalas på kvällen väntar, jag har i dag beställt en ljusblå prinsesstårta :)
I dag fyller min söta lillasyster år...
På söndag är det morsdag, Micke ha lovat mig en middag på mitt favvo ställe, Vita Hästen :)

I dag har vi varit på Ikea, Micke Rasmus å ja, Rasmus å ja lyckliga, sprang runt å kolla allt, Micke lite sammanbiten men kämpade på för min skull... tack älskling, ja uppskattar de verkligen!!

Å så har vi beställt tapeter till hall å sovrumm :) de går framåt här på blåmesvägen! :)

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Hej Sweet!
Jisses vad tiden går!!
Hur har ni det? Hur trivs du på jobbet? 'Å hur går det med springandet?
Jag har planer på att utmana mig själv att springa tjejmilen! ;)
hua!

Men du! Helt annan sak nu..
Jag har tävlat ju! Å nu är det dax för allmänheten att rösta! :)
kika i min blogg...

KRAAAAAM! <3

Anonym sa...

O va roligt att göra om! Även om de kan vara lite jobbigt när man håller på. Ska bli jätte spännande att få se sen. Kram