torsdag 6 maj 2010

4 år som gifta


I går hade jag och Micke bröllopsdag!!
Jag fick nya helt underbart sköna springskor och springstrumpor av Micke!
Ni anar inte hur glad jag blev! Nått jag suktat och längtat efter länge. De kändes som att springa på moln i går när jag gav mig ut.


I går va de alltså 4 år sedan den här bilden togs, 4 år sedan vi sa ja till varandra på stranden.


Jag är ledsen att ja inte hinner skriva på bloggen, ja gör inget annat en att jobba å sov! Känns inge vidare, men jag vänjer mig nog......
I kväll har Kajsa match, men jag jobbar sent och missar matchen :(
Jag har en massa bilder att visa er, hoppas ja snart hinner lägga upp dom.
Ha en toppen fredag!
Å tack alla underbara som hejat på mig på bloggen, å super kul du anonym som la upp länken till Pernillas blogg, där det stod om Systrarna Delselius :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Fam Dahlin!!!
Och lycka till.... <3

Nina

Lillasyster Sanna sa...

Blir helt varmt i hela kroppen och glad av dessa underbara bilder/inlägg!! Så glad att du har nån du älskar som du delar ditt liv med.

Jag och Ernesto firar snart ett år, den 25 maj, men det ska bli mååååååååååånga år till... :)

Vi ska fira vår kärlek in spanien. Är så nervös för att utmana mig själv/ångesten i ett nytt land men jag vet att jag klarar det!

Vill återigen säga ett stort tack till dig för att du hejat så mycket på mig!

Kramar

badanka sa...

HURRA!!
puss å kram till er