fredag 14 maj 2010

Vadå fredag??

Ehhh va e de fredag i da???
Jag jobbar 6 dagar denna vecka å dagarna bara flyter ihop :( Hade ja varit ledig denna helg hade de säkert känts som helg, men som sagt, ja jobbar å då e fredan bara en da som alla andra....
fast endå inte, för de va ju taco å godis i da :)

Resten av familjen är ledig å dom kom å fika på mitt jobb i dag :) Å va gla ja blev när dom klev in genom dörren!! Alla fick välja vad dom ville å satte sig å fika medans ja jobbade, när mitt pass va slut sprang ja och bytte om och gjorde dem sällskap :)

Mitt jobb har en helt fantastisk utsikt, ja måste fota mitt jobb nån da så ni får se.

hur lång tid tar de innan kroppen vänjer sig?? Ja har så ont i min kropp, kan knappt gå, tom händerna gör ont :( Känns inge kul :(

Här om dan följde Micke med mig på min springrunda!!! Härligt å läskigt! :)
Jag har bara 5 runder kvar nu, av 36!

Men tyvärr har ja tappat allt som har med vikt väktar att göra :( Men ja å sköna Helena har lovat varran att ta tag i detta nu, på måndag skall vi ta oss i kragen igen, å hjälp, känns läskigt! ja vill ju lyckas, så varför gör ja så här mot mig själv, varför tappar jag???

Nä ja börjar 07 i morrn, så nu är det hopp i säng. I morrn skall ja å sköna Helena åka räkbåten! :) Lääääängtar!

Inga kommentarer: