onsdag 23 juni 2010

Matat fåglarna :)


Jag är ledig! I hela tre dagar på rad är jag ledig! De känns underbart!
Ja, ja vet, ni andra är lediga sen på lörda när ja ska jobba :/ men endå! :)


Eftersom jag är ledig har jag Rasmus hemma, så i dag har vi varit och matat fåglarn

planterat en massa hemma å ätit glass.
Morfar å Micke har satt upp tapet i sovrummet!! ÄNTLIGEN, blev dock en hel rulle över!
Lite irriterande då den kostar 650 kr!





På jobbet är dess fåglar inge poppis, vänder man sig om har dom snott ens mat/fika!
Men såhär, när jag är ledig tycker jag dom är väldans vackra!





Rasmus tyckte bäst om svsnen, ja sa att man skall vara lite försiktig då svanar kan vara lite griniga, lite "orolig" va ja, men den va "snäll" fräste bara åt andra fåglar som kom för nära.
I morrn är de städa städa städa som gäller, för på midsommar skall här vara fint, för då kommer de en å annan liten vän :)

2 kommentarer:

Sanny och Helena sa...

Städa innan kalaset = ogjort arbete. Städa när vi har gått istället ;)

Anonym sa...

Va skönt för dig att få lite ledigt. De behöver man. Och de låter som att du kunde njuta av det ordentligt. Kram