torsdag 3 juni 2010

Studentider



I går va de studentdax! Min storebrors dotter Nicolina tog studenten.
Solen sken, en massa glada ungdommar å stolta föräldrar!


Som vanligt skulle min kära bror "stila" lite...... som om nån av oss i familjen missat att han kan balansera... vi har sett de förut, men ja tycker fortfarande att de är lika kul :)




Lillesyrran å ja :)


Jag hade tagit ledigt från jobbet för att springa vårruset på kvällen... så att mina ben skulle vara pigga... men dumma ja sätter på mig högklackat å har så ont att ja knappt kan gå hem från studentutsläppet.....



Å inte nog med de, ja drog på mig långträningsbyxorna å LÅNGKALSONERNA!!!
Japp, ni läste rätt, ja drog på mig dubbla byxor! Nä fråga inte vad ja tänkte på! Ja tänkte nog inte! ja kan lova att de va sjukt varmt!


Jag hade två mål, att orka springa hela Vårruset å att springa på 30 min..... ja klarade de ena målet, ja sprang hela (tog inte ens å stanna för att ta vatten, vilket ja alltid gjort) men på en usel tid! 37 min!

I mål stod Micke och Rasmus, Rasmus fick trå medaljen över mitt huvud å så hade dom köpt ros :) Å va ja njöt av att ha dom där! Underbara vacka stöttande killar... mina killar!





Rasmus fick blåsbubblesett i födelsedagspresent.

Finns de nå bättre en blåsbubblor???


Mamma vill också pröva :)
Kolla in rasmus min :)


I morrn åker Rasmus och Madicken med mormor å morfar till landet.
Kajsa har match i morgon kväll, på lördag skall vi in till stan och kolla Marathon och på söndag har Micke match.... full rulle som vanligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men kära du... 37 minuter är väl inte alls en dålig tid? De tycker inte jag i alla fall. Jag är väldigt imponerad av dig och att du klarade det. Kanon bra kämpat! Även med dubbla byxor =) Kram