tisdag 24 juli 2012

Hemma igen

Hmmmm, vi har verkligen vänt på dygnet :(
Vi lägger oss runt 02-03 å vaknar 10-11... I morse vaknade vi 11.30!! Får man ha de så som vuxen??

Vi hade några riktigt mysiga dagar på landet!
Vi badade, fikade massa, gick på loppis, shoppa på outleten å plocka blåbär!! Så mysigt :)
Tyckte nog inte stackars Jens som va full av mygg å bromsbett :(



Två kvällar i rad försökte vi se solnedgången. Det är ca 20 min med bil till detta underbara ställe. Utan pip satte sig barnen (dom behövde absolut inte följa me) å mannen sig i bilen å följde ned mig. Första kvällen var de molnligt :( så vi fick åka hem utan solnedgång. Jag trodde inte jag skulle få Micke att skjussa mig kvällen efter igen, men de gjorde han å vi kom fram till en magisk solnedgång!!






Vi stannade i 30 min å tittade enda tills solen helt försvann å färgade himlen helt rosa!



Ja, va säger man om våran lilla tripp till outleten... Jo, ja vill köpa kläder som den åvan....
Men är man gravid.... Blir de kläder som den under...



Ja ja, ja får glittra sen ;)
Jag fick tusen kr (!!!) av min lådsaspappa att köpa gravid kläder för!!
Underbart! Jag köpte 1par svarta jeans, 3 blusar å en mamma kofta!! Allt från polarn å pyret! Fick betala 750kr!! För allt, som hittat! Så kul!
Micke köpte bla en tröja från tiger som kostat 1300kr innan nu 150 kr!!



Självklart slank de ner lite fika oxå :)



Mysiga lungna mornar :)
Med god lång frukostar ute i de gröna :)



Å loppis!! Ja vet, många av er får kanskr rysningar av loppis, å ja gillar verkligen inte alla loppisar. Men denna är en guldgruva! Bra priser :) ja fick med mig sjukt söta kaffekoppar en ljusstake å ett fat hem.



Innan vi åkte hem plockade vi blåbär, som jag på kvällen rensade å fryste in. Tänkte att vinterns smoothi skall fylkas med hemmaplockade blåbär :)
Jag sparade några å gjorde en blåbärspaj å lite blåbätsmuffins :)



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: