torsdag 19 juli 2012

Mot semester




Nu lämnar vi Stockholm å drar mot Katrineholm!!
Nu har jag städat å tvättat i 4 dagar!! De är inte semester de! De är tortyr å nu orkar ja inte mer. Men jag städa som en galning i da så att de skulle va fint när vi kommer hem.



Innan! Hur mycke barnkläder å leksaker. Nu är allt sorterat. Dessutom har jag tvättat igenom ALLA Kajsas kläder!! Jag tömde alla hennes lådor.... Gravid knäpp, ja vet!!



När vi åkte såg de ut såhär!!
Lite bättre eller hur :)

Men i tisdagas på min födelsedags hade ja en liten städ pause :)



Vi slängde nämligen in ungarna i bilen å åkte till Vätö. Bara 1 1/2 bilfärd ;)
Ungarna trodde nog att ja blivit tokig, vadå plocka jordgubbar..
Men när vi stod där i jordgubbslandet å mumsade på solvarma söta jordgubbar va de ingen som klaga :)






Rasmus åt upp alla sina i bilen... På 20 min :)



På kvällen fira vi min dag me tårta å grillmidda.
En massa fina presenter fick ja :)
Men snyggaste inslagningen måste min kära svärfar ha stått för :)



Eller va säger ni :)
Sjukt kul! Julpapper å man kan ju absolut inte se vad de är :)

Om ja blir tyst nu i några dagar så är de för att de inte finns nån motagning i skogen :/
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: