tisdag 3 juli 2012

Inge bra början

Fy bubblan va dåligt jag har mått ida!
Jag fattar inte varför jag mår såhär å de gör mig rädd å ledsen.

För nån månad sedan svimmade jag, riktigt läskigt.
Har kännts ganska ok sen dess men i lördags började jag må så igen, som jag gjorde då. Yrslig, svimmig å illamående såklart.

Idag va de riktigt illa. Jag trodde jag skulle tuppa av när jag kom till jobbet. Efter ett tag la jag mig med kall blöt handuk på pannan i fikarummet... Eller fikaskrubben rättare sagt :/
Tyvärr hjälpte de inte å när jag satt vid mitt skrivbord igen fick jag panik å tårarna börja rinna.
Ingen märkte nått :/

Jag tryckte i mig lite körsbär å tog mig till toa å tvätta bort allt gråtkladdat smink.

På lunchen gick jag till vilorummet å sov i 1 1/2!!
Ja va helt slut :(

Efter de tog ja å snodde Maggans fläkt. Blev lite bätttre.






Min lunch ida såg ju bra rolig ut :) de är inte grädde utan en smoothe i den. Gjorde i morse å tyckte gräddförpackningen va bra :)

Det är mellan 27-29 g varmt på vårat kontor ( kanske inte så konstigt att ja mår pyton) men på eftermiddagen blir de liiite svalar å jag kände mig lite bättre.

Som tur va, för på schemat stod en dejt på Systrarna Delselus med bästaste gänget från dellantiden.



Bla denna lilla gobiten!
Å han luktade sååå gott!
Å när jag gick runt lite me honom slog de mig att snart, snart har jag också en sån här liten skrutt!!



Mat blev de också förstås
Fisksoppa :) mums!!



Å min favvotårta :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: