måndag 2 juli 2012

Saknar




De är lite tomt här hemma, de liksom saknas nått :/
Kajsa har åkte med mormor å morfar på en tåg/flygluff runt i europa. Två veckor ska dom va borta. Såååå kul för henne, sååå nervöst för mig!! Men de kommer bli så roligt för henne så ja ska försöka att inte oroa mig.




Micke å ja åkte till ikea igår.
Vi har ett fosterbarn som just nu sover på en tältsäng när hon är här..... Känns inte så bra, så vi drog till ikea å köpte säng, madrass, täcke, kuddar å byrå.

Vi hade tänkt att ta hemkörning...
Men vi vill helst inte betala hemköringen om de inte behövs...
Så vi tryckte, bende, tryckte å bende lite till....



Å vi fick in de!! Tänk va glad man kan bli för nått sån liten sak.



Å självklart blev de lunch, me looove ikeas lunch :)




Å min lilla duracellkanin!!
Tänk att han ibland kan ligga helt still i soffan å bara mysa!
Ja va så trött efter ikea att ja somna i soffan, i en timme låg Rasmus bredvid å höll min hand... Tills den domna :)
Goa gos Mussen som varje morgon hittar ursäkter till varför han ska få slippa dagis....
Han behöver sommarlov, men de är bara en vecka kvar för honom innan semester (2för mig :( )
Så ja hoppas han orkar hålla ut :/

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: