torsdag 12 juli 2012

Näst sista dan...

Innan semestern!!
Å tur är väl de, för jag behöver verkligen vila å ta de lungt!
Jag hade väldigt svårt att komma upp i morse.... Som jag haft de senaste månaderna!
När jag åt frukost snurrade världen, jag känner mig yr å svimmig. Men som sagt, bara två dagar kvar tills semestern så jag bet ihop å tog mig till jobbet :)




Även om jag mår piss så försöker jag se lite piffig ut, vilket inte är helt lätt när man känner sig som en blåval.... Redan....




Typiskt mig att försöka se ut som min piffiga "karriärs barbie" jag hade när jag va lite, hur smällkaramellig får man va när man e så gammal som ja??






Jag bara måste visa en bild på lunchen jag åt ida!!
OMG va gott de va!!




Å så va ja riktigt musiksugen ida på jobbet. Kajsa har tagit muna lurar å lämnat sina i min väska.... Snygga va :) hon har trätt pärlor på sladden :)


Å sist men inte minst, kolla vad som hängde på min sovrumsdörr nu när jag skulle hoppa i säng...




Snygga va :)
Har Madicken å Rasmus gjort :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Lillasyster Sanna sa...

Det var en uppiggande och somrig färg - passar dig superbra!

Ta hand om dig/er!

Kram
Sanna