måndag 30 juli 2012

Värmeslag




Hej mina träningskläder....
De va länge sedan vi träffades, jag saknar er ibland. Snart får vi göra sällskap på springrundor å zumba :) längtar. Jag tittar på er ibland, tar lite i er å pratar snällt med er :)

Ja vet att heeeela Sverige längtar efter värme å sol, jag vet att vi bleka skandinavier behöver sol!
Men ursäkta att ja klagar, men ja fixar inte värmen när jag är gravid! :( jag döööör!!

Så idag var jag hemma istället för att följa me till stranden.
Micke kom hem å sa att det var blåsigt, men nu ser han ut som en kräfta... Så solen tog på honom :)
Själv låg jag i fotöljen å kolla tv, ensam, inte helt fel :)

Jag vet inte om de är tidigt, men jag börjar redan känna mig klumpig å tung :(
Magen gör ont å är i vägen. Jag skulle vilja ta bort den ibland så jag kommer ner till tvättmaskinen, når fram till köksbänken eller når ner till skorna.
Stressar jag, eller tar i så får jag direkt värkar, onda värkar :(

Igår tog vi en tripp till Siggestas baklyckeloppis!









Solen sken å de va massor me folk!
Förra gången ja va här, med Mika, kom jag hem med en massa fina saker....
Denna gången hade jag min man med.... Blev liksom inte samma sak då. Han ville gå, men de gick väldigt fort. Å Rasmus storkna efter hälften å börja pipa :/



Jag gjorde av med 20kr!! Kom hem med 2st hyasintkrukor...
Nä nästa gång blir de utan man å barn! ;)

Efter loppisen åkte vi till mitt gamla jobb Systrarna Delselius å fika.






Jag tog blåbärspaj med vaniljsås :) mums!!






Rasmus å Micke gick ner å bada, jag å Kajsa fikade vidare en stund till.. Innan vi gick ner å kolla på fisken Rasmus...



Micke ville hem till OS, så efter några timmar åkte vi hem...


Å somnade ihop i fotöljen :)
Hand i hand :) kärlek!!



På kvällen kom åska, blixtar å regn!! Myyyys tycker ja som direkt tog fram marshmellows för grillning.

På kvällen/natten kom jag igång med att fixa bilder till enntavelvägg!



Såhär såg de ut kl 02.00 i min säng i natt :)
Nu har ja satt in alla korten i ramarna å tanken är att jag ska limma ihop alla ramarna till en jättestor "tavla". Håll gärna tummarns för att min plan funkar :)
Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: