onsdag 7 oktober 2009

Dagarna rullar på

Så har redan halva veckan gått, dagarna rullar på.....
Har varit på praktiken i dag, så klart, i dag gick vaktparaden förbi, så spännande, som värsta muppen satt jag i fönstret och kolla. Dö spännande tyckte jag, du kommer tröttna efter 10 v tyckte Nina som är min handledare.

Här kommer lite bilder från helgen!

Kajsa med fokus på mål....

Hejaklack i form av småsyskon




Blöt liten hund som inte tyckte de va så kul att kolla fotboll i regn.....

Mycket frusen föräldraskara


Knasigt kort, men lite coolt, kameran gav upp efter ett tag i regnet, å bilderna blev där efter...


Eva i ösregn sätter sin straff


Rasmus brukar leka med bokstäverna ja fick av Helena i alla <3>
Så sa ja åt honom att nu får du faktiskt sätta tillbaka dom.... å detta blev resultatet!!
Jag är mycket imponerad!!! Har "skrev" ju rättt, fast vände på L å V.

Ett köp jag är mycke nöjd me!! Så mysigt med massa tända ljus, å varm blir de också!

Å en liten film på glada tjejer som vunnit sin match mot Boo FF :)

Inga kommentarer: