söndag 11 oktober 2009

Kärleken blommar


Ute faller löven, men hos oss blommar kärleken.....




Vist är hösten underbar.... inte just i da kanske, när de blåser och regnar.
Men i fredags var hösten underbar!

Rasmus förstod sig verkligen inte på tjejernas lust att vilja kasta vackra löv omkring sig, han stod på sidan å kollade.






Systrar som oftast fräser åt varandra, men som snällt ser sams ut när mamma vill fota...


Kärlek mellan far och son=vackert


Pappa är tossig, flygplan, men Rasmus vågade inte släppa å sträcka ut armarna.
Rasmus hade somnat i bilen på väg in till stan för att hämta mig, de va nog därför han inte ville ställa upp på knasigheter





Kajsa tog korten på oss, helt ok för att vara 10 år tycker jag!!








Kvällsolen ger ett underbart ljus!





Dessa kort är tagna på kanonerna vid Armemuseet, där jag praktiserar.


Tänk att nått så hemskt kan va så vackert!





Vackra kanstanjer, ser ut som trä, mahogny.



Underbart vackra kyrkan bakom min praktik som varje morgon påminner mig om att jag är sen genom att underbart vacker klinga i sina klockor .
På fredakvällen åkte vi till syrran och åt underbart god mat, vi firade hennes födelsedag.
I går åt vi god mat hos bästa grannarna :) Ja vet, ja behövde inte laga mat på två dar!! Egentligen 3, för i torsdags gick ja in till mamma och tiggde till mig lite av hennes mat :)
Men i dag har ja lagat mat, kyckling i ugnen med potatis, gräddsås och gele.... sjukt gott!
I morrn blir det kören igen! Å har ja tur så får jag en middas date innan kören, ingen idé att åka hem i mellan praktiken och kören, så jag tänkte hänga på stan innan.

4 kommentarer:

badanka sa...

finast!

Jeka (Jessica) sa...

Vilka superfina kort! & Micke ser ut att må så bra, så kul att se. Kajsa (den lilla va?) är så lik mig i den där åldern -fast mycket vackrare såklart.

Ha det!
Puss

Just det, snart kommer direktiven ang festen! :-p

kajsa sa...

Hej!
Jag kommer ihåg det, jätte kul!! Och det gick bra på malins pjamas-party ( vet inte hur det stavas).
Vi träfades ju idag, bus musen och tack för nagelaket, det var mycket trevligt!! puss o kram ses på tisdag.

Nallebr.. sa...

härligt att kärleken blommar:) och super fina foton på dig och din familj!!