måndag 26 oktober 2009

Hipp hipp hurra

Det är ingen vanlig dag för det är Rasmus namsdag
HURRA HURRA HURRA!!!!



I dag är det Rasmus namsdag, å då ingen av oss gillar samma saker, så fick de bl en massa olika bakverk i stället för en tårta.
Micke va inte mevårat lilla fika hemma hos mormor, han spelar match.
Han ringde efter matchen å berätta att han gjort illa sig på matchen, kanske har han en spricka i armbågen :(


De hade blivit ett bra kort om inte Rasmus gjort en sån knasig min :)


I fredags hade vi fotbollsbankett. Förutom att min mamma glömde att hon skulle hjälpa mig att hacka grönsaker (vi åt taco) så jag fick ställa mig och panik hacka i 3 timmar, så gick allt bra och jag tror alla hade de bra.


Tänk om man kunde ha dessa lockar jämt, skulle ja gilla!


Nån har tagit kort på mig utan att ja vist om de på festen, såg de när ja kollade korten....
ja anar vem.....

Å de är nog bara ja som trotts min ålder inte kan låta bli att pulsa genom de lövfyllde Stockholmsgatorna :)

Inga kommentarer: