onsdag 21 januari 2009

Deppblogg

Jag vill inte att detta skall bli en deppblogg, men just nu har jag inge kul att skriva. Mitt hjärta slår konstigt nog, hur de kan göra de efter att ha blivit totalt krossat. Å var kommer alla tårarna i från?? På måndag är det över, då är det bara jag och barnen kvar. Va hände med " Jag lovar att älska dig i nöd och lust"??
Ja ja, ingen idé att älta, bara försöka resa sig och gå vidare... själv.

Jag skall försöka gå till skolan i dag, vet inte riktigt hur de skall gå till då jag de senaste dagarna bara gråtit. Jag har inte gjort läxorna, vilket känns sjukt pinsamt.

Jag måste byta banner på bloggen, orkar inte se våra lyckliga ansikten och goa puss.


Jag vill inte de här, jag vill inte vara ensam, ja vill leva med Micke.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad säger man till någon som har blivit lämnad. Att ha ont i hjärtat gör ont- riktigt ont.

Men du kommer att klara det här.
Kram

Anonym sa...

Vad var det som hände? Härlig semester i Thailand och sedan kaos. Tur att du har tre helt underbara barn vid din sida. Jag hoppas din familj finns där för dig.

Glöm inte bort att du är värdefull.

Kajsan sa...

Stora kramar från mig! Tänker på dig! Kram...

Anonym sa...

Din nya header är underbar! KRAM!
/K.

Anonym sa...

Jättefin ny header!

Hoppas att mardrömmen tar slut och att allt ordnar upp sig.

Ta hand om dig!

Anonym sa...

Men åh, jag blir helt ledsen för din skull :/ Lider så med dig.

Tillägnade dig ett blogginlägg:

http://theheartbeatofadoll.blogg.se/2009/january/utkast-all-hjartesorg.html

Tusen styrkekramar!

Anonym sa...

Jag gråter med dig och önskar jag kunde hålla om dig och trösta dig.

Du finns i allafall i mina tankar.