måndag 26 januari 2009

Min kropp lurar mig :(

Har just vaknat efter ha sovit några timmar i soffan. Jag sov ju inget i natt, låg ju bara å tittade på Micke. Har inte sovit nå vidare bra nu, kroppen har frysit, skakat, typ som om den varit rädd. Ja vaknade efter att ha drömt att jag fått ett sms av Micke där de stod, "ja kommer hem snart" å ja blev så lycklig, va tvungen att vakna å se om de va sant, om ja fått nått sånt sms... men de hade ja ju så klart inte. Dumma kropp, nu börjar den också lura mig!

Snart kommer Kajsa och Madicken hem..... ångesten börjar komma nu! Hur ska ja kunne berätta för dom att deras älskade lådsaspappa har lämnat oss!!?? Att han inte kommer hem i kväll å att jag inte vet när dom kommer att få träffa honom.

Jag vill tacka alla er underbara människor som lämnar komentarer å hejar på mig! De betyder så mycke mer en vad ni kan förstå! De e så skönt att veta att man inte är ensam!
Kram på er! Å tack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå bra med tjejerna!
Lycka till! Kram K

Anonym sa...

Vet hur det är när kroppen verkligen lurar en. Man drömmer så galna drömmar och det känns SÅ verkligt när man vaknar. Besvikelsen blir som ett slag när man inser sanningen.

Tjejerna kommer säkert ta det bra. Få de att förstå att det inte är deras fel och att Micke kommer finnas kvar på ett sätt ändå.

Tänker på dig (er)!

Skickar lyckotankar,
kramar /Sanna

Anonym sa...

:( Min älskade!!!
Jag lider verkligen med dig...
Jag vet att det är så lätt och säga att allt kommer att fixa sig och du är så stark så du klarar dig!!
Men ta en dag i taget och sen kommer resten....
Vi finns här för dig om du behöver oss!
Så var inte rädd och fråga om hjälp när du behöver hjälp!!!
(Du kan höra av dig fast du inte behöver hjälp)

Puss,din för evigt!