lördag 24 januari 2009

Myshelg

Varför känner man sig bakis fast man knappt drack nått??
Drack bara en öl å en cider i går, endå känns huvudet tungt tungt tungt!!!
Vaknade med sjuk huvudvärk å ont i halsen i morse :( Inge vidare, ja har ingen lust att bli sjuk nu. Den kursen vi har nu, typografi, är tuff, vi har en jättebra lärarinna, men vi får läxa varje dag, så sjuk har jag inte tid att vara. Är redan efter med en massa läxor pga av allt som händer just nu :(

I dag har vi lämnat bort Rasmus till farmor å farfar. Micke och jag har gått på bio, handlat skor på rean, 3 par skor för 187,50kr, 560kr i rabatt!!! De ni, va väl inte illa?? Micke fick ett par snygga "vardagsskor", Rasmus ett par jumpadojor till våren, å ett par vinterstövlar till nästa år.

Just nu sitter vi i soffan och myser, nära nära, håller handen och pussas, så har det varit hela dagen, men tyvärr betyder det ingenting (för Micke alltså, för mig betyder det massor)
Jag njuter av honom allt jag kan, för på måndag är det över och då sitter jag här ensam i soffan, vad han håller på med( altså varför han är så gosig och kärleksful mot mig) har ja ingen aning om! Men men, jag verkar inte fatta mycke nu för tiden :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt är så konstigt syster yster! Hoppas att du inte blir sjuk. Själv har man legat hemma med feber. Det är så tråkigt!

Ha det så bra och kämpa på!

Kramar :)

Anonym sa...

Ta hand OM DIG. Tänk efter vad du vill. Ha det inte "mysigt" med honom bara för att han inte skall få dåligt samvete.
Var rädd om dig
Kram till dig
B /

Anonym sa...

Hoppas du hade det kul igår. Lite huvudvärk får man räkna med.
Släpp inte in någon i ditt hjärta om han inte vill komma in.
Kram