torsdag 29 januari 2009

Underbara Underbara Karin

Mitt hjärta jublar, ja e rörd! Kolla va som har dykt upp i min brevlåda!!

Underbara va! Dom kommer från världens bästa Karin. (nä, ja har inte gjort dom själv å skickat till mig själv ;) Jag blir så glad! Svårt att förklara. Jag ska ha på mig armbandet varje dag, ja tror de kommer ge mig lycka å tur! Dom kom varsin dag, så jag fick presenter i brevlådan två dagar i rad!
Just nu sitter jag hemma igen. Rasmus dagis har planeringsdag i dag, så ja kom hit kl 07,00 i morse å löste av Micke, så han kan gå till jobbet.
I dag ska Rasmus och jag åka in till stan och träffa min lille syrra å min kära vän Anso. Vi ska till salongen som Anso jobbar på, syrran ska fixa håret, anso ska få klippa min lugg, så ja ser nått å har vi tur så kan vi lura upp Rasmus i frisörstolen också :)
Men ja är tveksam, fast de vore så skönt, för han ser inge vidare ut i håret!
I kväll ska vi ha tjej mys! God mat, lite godis å Let´s dance.
I morrn ska sköna Helena å ja bege oss till ViktVäktarna...
Hjälp första turen för i år!
Å ja, jag mår faktiskt mycke bättre! Självklart har jag inte glömt, man glömmer inte en livspartner på 5dar! Men de känns så mycke bättre i dag, jag känner mig stark å ja tror ja kommer klara detta!
KRAM på er alla underbara vänner som stöttar mig med glada inlägg!
Ni betyder så mycke för mig! Utan er vore ja så ensam!
P.S Micke lämna en semla till mig i kylen. -De står en semla till dig i kylen sa han glatt i morse! :) Den skall ja äta till frukost :)

Inga kommentarer: