onsdag 28 januari 2009

Skoltjej i da

Jodå, ja e en duktig tjej å har gått till skolan i da :)
Har dock inte gjort läxan... igen, jag försökte i går, men stötte på patrull å la ner direkt!! Ja har inge tålamod å är inge vidare på att tänka å lösa problem!

Jag har städat så att huset är fint i kväll när Micke kommer, å har bäddat nytt å så. Ja hoppas han får det mysigt hemma nu med Rasmus.
Jag har också packat en väska me kläder till mig å tjejerna, vi flyttar ju hem till mamma i kväll.

Jag kramade halvt ihjäl Rasmus när ja lämnade Rasmsu på dagis. Vi brukar ju lämna bor honom titt som tätt, men i dag kändes det jobbigt, de brukar de aldrig vara annars. Rasmus har inte frågat efter Micke en end gång sen han gick!! Ja tycker de e så konstigt, för Rasmus brukar alltid fråga var pappa är. Å när ja har berättat att pappa kommer å hämtar i kväll, så har han bara tittat på mig som om ja pratar grekiska!

Efter plugget i dag, tänkte ja försöka hinna köpa en portfolio. en ja måste sitta kvar å göra dagens läxa, så ja kanske inte hinner de....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror du någonstans att Rasmus förstår vad som hänt? Försöker han vara en stor och stark gosse ?