tisdag 27 januari 2009

iiiiiiiiiiiii jippy!!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan de va sant!! Va är de som händer??? En liten ljusglimt mitt i all trissdess å depp!!
Ni kommer inte tro mig, men det ringde en tjej från tidningen "allt i hemmet" å undrade om ja ville komma å träffa henne!
Hon har en praktikplats, men vi är två tjejer som vill ha platsen!!
ÅÅÅÅÅ snälla snälla ge den till MIG!! ÅÅÅÅ ska bli så kul att få träffa henne å se hur dom har det på tidningen! Å ja måste fixa en portfolio.. å bilder, hjälp, vad för bilder, va tar man med å visar??? Spännande!!

Snälla alla håll tummarna för mig!! De vore en enorm lättnad om jag kunde få denna plats, har inte riktig energi nu för att söka!

Å håll tummarna för att Micke ska komma tillbaka när ni endå håller på!
Jag klarade faktiskt av att sova själv i natt utan att gråta mig till sömns :)
Ja vet, de e löjligt, men jag är så sjukt mörkrädd å har så svårt att sova utan Micke! Det har bara gått ett dygn utan honom men de känns som år!! Det är så tomt utan honom, han är ju min bästa vän å de är så tyst å tomt nu när han inte är här!

ÄLSKLING- DU FATTAS MIG!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller alla min tummar för dig/ Kram B

Anonym sa...

Klart du får praktikplatsen! kram Jenny

Anonym sa...

Håller tummarna för praktikplatsen!

Hur gick det med tjejerna, när M inte var där när de kom hem? Och för lillkillen?

Kram på dig, Karin, det här klarar du galant!

Anonym sa...

Hejja Dig!!! :)
Jag håller såklart båda tummarna för både praktikplaten och hemmet! :)
Lycka till och var bara lugn å Du, så kommer det att ordna sig! :)
Kram K