torsdag 15 januari 2009

Hemma

Hej alla underbara älskade vänner (och släkt ;)
Jag är hemma!!

Nån som saknat mig? nån som är nyfiken? Nån som vill se bilder?

Jag måste säga att jag är rörd över att se mitt räkneverk för sidan har rört på sig med 400 under tiden jag varit borta!! Det betyder att ni varit inne å kollat i hop om att jag skulle blogga i Thailnad! Å det gör ont i mitt hjärta att jag gjorde er besvikna med att inte göra de! Förlåt, de blev liksom aldrig av.

Vi har haft det jättebra! Först regnade det, sen blev hälften magsjuka och låg till sängs, sen brände vi oss när solen väl tittade fram (dock inte Rasmus, som har en otroligt bra hud och ser ut som en pepparkaka... eller bajskorv ;) Vi har badat (självklart) ridit elefanter, snorklat (den dagen låg jag magsjuk och missa :( varit och hälsat på min bror i Kho Lhanta, shoppat kläder, smycken väskor (inga kläder till mig, ja e för fet för att komma i dessa minikläder) Micke har sytt upp kostym och skjortor.

I går kom vi hem, men ja var för trött och deppig för att orka blogga! Ingen av oss ville åka hem och vi satt sista dan på stranden och planerade hur vi skulle kunna undvika hemresan.... att helt enkelt skita i att åka till flygplatsen, ljuga ihop att de va strejk, magsjuka, men som duktiga Svenskar som aldrig gör nått busigt så åkte vi hem...

I morse var det kaos!!! Som den slöa splittrade mamma man e, så slängde jag mig i säng i går redan vid 21,00 utan att ha förberett nått alls!! Så i morse sprang ja runt som en galning och letade vinter kläder, smink, hårborstar å annat man måste ha för att överleva en dag på dags/skolan!

Nu e ja redan hemma, jag kunde inte logga in mig på min dator i plugget, så jag får göra uppgiften hemma.... ska bara städa, tvätta, fixa lite bilder å sånt först......

Har saknat er alla massor!!

3 kommentarer:

Kajsan sa...

Weehhoo! Kul att ha dig hemma i svedala igen! Ja, nog skulle man behöva va lite osvensk ibland å bara skita i alla regler och helt sonika strunta i att åka hem! ;)

Ha en underbar dag! å stressa inte runt för mycket!
(blogga lite bilder istället!! JAG e nyfiken iallafall! ;))
KRAM!

Anonym sa...

Åh, du är tillbaka!!! :)

Hoppas verkligen att ni haft en helt underbar tid som nu blir ett lika ljuvt minne.

Welcome hoooome!
Kramar!

Malin sa...

Heeeeej!

Kul att se att du e hemma! Hoppas att du haft det superkul som vi hade det för ett år sedan när vi var där... Va tiden går fort!!!
Kram Malin