torsdag 15 januari 2009

Ja vet, ja borde städa och plugga..... men de e som om hjärnan inte är med! Och inte magen heller för den delen! Har jätteont i magen, har knappt sovit i natt, så jag stannar hemma från skolan i dag :( Bra början på mitt nya effektiva och organiserade liv! Sjuk å totalt kaos!

Det enda jag kan tänka på är våran resa! Jag vill inte vara i detta kalla land, ja fryser ihjäl! Ja har dubbla tröjor å extra sockor!

Nää, ja vill tillbaka hit.......





Kajsa och Madicken har hittat en eremitkräfta i vattnet... lyckan är total, både spännande och läskigt på samma gång.


Goa Rasmus, som en liten fisk i vattnet, totalt orädd.


Rasmus (och min) favorit lunch, ny grillade majskolvar! MUMS
Madicken och Kajsas favorit lunch chokladmunk.....

Micke kastar Madicken

Thailands snyggaste killar står i vattnet och njuter av eftermiddagens mjuka solstrålar. Klockan är ca 16,30 och solen står lågt och gör vackert
blänk på vattnet.

Snorkel brudarna, som blev bleka på framsidan och bruna på ryggen ;)

Goa Kajsa
Goa Kajsa som börjar få lite solränder och har hittat en vacker hibiskusblomma på marken utanför vårat hotell.
Rasmus och Micke och en galen mamma som
släpar med sig kameran långt ut i vattnet!
Stigen våra elefanter vandrade på, så vackert att man tappar andan!
Vår elefanttur!
Vackra Madicken.
Kajsa tar kort på Micke och mig, vi sitter i solnedgången och väntar på min bror, som vi åkte och hälsade på. Han bor på Kho Lhanta. -Gå å ta bord, ja kommer snart, så min bror och försvann iväg, vi tog bord och väntade å väntade å väntade... i 2timmar!
Goa Thail pannkakor med banan och nutella!

Kajsa tar kort på oss i solnedgången på våran strand. Kalle, Rebecca, Kajsa, Rasmus, Micke och jag satt på filt och tittade på solnedgången. Madicken var kvar hemma, hon kunde inte förstå varför det skulle vara nödvändigt att gå tillbaka hela vägen till stranden för att se på en solnedgång!



Alla barnen
Rasmus och Kalle hade en egen lek, Kalle skvätter vatten på Rasmus och säger att det regnar, de tyckte Rasmus var jättekul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ JAG VILL INTE VARA HÄR LÄNGRE JAG VILL TILL THAILAND IGEN, madde helsar jag till rasmus dig och RASMUS jag saknar er sååååå

Anonym sa...

oj hihi till mike dig och RASMUS pussar och kramar