torsdag 22 januari 2009

Världen snurrar vidare...

Tänk att vardagen lunkar på och världen snurrar vidare trotts att jag står här med krossat hjärta!! Hur orkar du, frågar många.... Har ja nått val, skulle jag få välja skulle jag vilja snabbspola tiden, jag vill ha vår, sol fina blommor, ja vill att all smärta skall vara borta!!
I morse när jag gick till plugget hade blomsterhandlaren i slussen ställt ut påskris med fjädrar i underbara färger! ÅÅÅ va ja längtar till våren! Längtar till ljuset och värmen....



Tänk att livet går vidare och att allt är som vanligt trotts allt, i dag lagade Rasmus och jag den otroligt roliga maträtten falukorv med makaroner.... Just nu orkar ja inte tänka och tar det lättaste alternativet... Men han klagade inte utan stekte på så glatt :)


- mamma, inte tot mig!!



Lite tulpaner piggar upp och lyser så härligt på vårat köksbord..... Folk som kollar in genom våra fönster skulle nog tro att det bor en lycklig familj här....

I dag känns faktiskt allt lite lättare! Jag skrev ett brev till Micke i går, jag grät hela tiden, men bestämde mig för att förlåta honom och inte gråta mer över honom. Så de känns faktiskt lite bättre i dag, jag har inte gråtit i da :)

Tack alla ni underbara som följer och stöttar mig! Utan er hade jag lagt mig ner och dött! Men ni får mig att känna tro!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läser, tänker på dig och *kramar om*!
Sötaste kocken jag sett på länge iaf! ;)
Kram/K

Anonym sa...

Rasmus verkar vara ett solskensregn! Glad att du har honom och de andra 2 fina barnen.

Glad att du ser det ljusare nu. Jag tänker på dig!
Kram,
Sanna