måndag 29 december 2008

Hejdå Sverige

Jag hade bestämt mig att gå å lägga mig tidigt! Men endå sitter ja här 00,30 vid datorn! Ja måste ju säga hej då innan ja åker!! Ja kommer sakna er alla så mycke! Ja tror inte ni förstår hur mycket era kommentarer och bloggar betyder för mig.

I morrn åker vi till Thailand, krabi. Allt är packat och färdigt, står i hallen och väntar på att vi skall åka i morrn. 10,15 måste vi sitta i bilen, annars blir Micke galen :)

Jag måste visa en bild på min älskade felklippta son..... ja vet, han ser inte klok ut! Vad gör ja nu?? Ja vet att hans farfar kommer klaga i morrn.... sorry....



Hej då mitt frostiga vackra Sverige.. nu åker vi till värmen (å ångesten över att gå i bikini finns tyvärr kvar!) Ja vill rida elefant, snorka, hälsa på min bror å min kära vän Jenny (som räddade min skoluppgift, tack för de kära vän) tipsade om att åka kanot bland apor... låter häftigt!
Ja hoppas att vi alla sitter på en strand i morrn och tittar på fyverkerier vid 12slaget, tänk om Micke å ja kan hitta skumpa å skåla in de nya året!

Nyårslöften... jo ja har faktiskt tänkt på sådana!

Ja ska bli bättre på att göra mina läxor på en gång!! Ja måste skärpa till mig när de gäller plugget!

Ja ska ha sjukt kul! Ja vill bli gladare å ta varje tillfälle till att ha kul!

Ja vill sluta anylesera allt! Saker händer, glöm de å gå vidare.

Ja vill springa vårruset, inte springa/gå, nej springa hela!!

Ja vill gå ner de sista 15kg innan sommaren!

Jag vill vara en närvarande, lyssnande, glad och påhittig mamma!

Jag vill ha ett bra och kärleksfullt år med min man.

De e de ja vill fokusera på nästa år.












Mikaela har på sin blogg "utmanat" sina läsare att lägga ut sina 10 favvokort från 2008... å de va svårt! Å ja har ju inte tid att sitta å redigera kort nu.. så de blev bara bilder från i sommras... men här är 10 favvobilder.
Hej då ha de gott!!
(å ja skall försöka blogga från Thailand ;)










































4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina bilder! Som alltid när du har tagit dom ;-)
Hoppas ni får det såååååå skönt i Thiland. Jag är bara liiite avis...
Själva ska vi fira in det nya året själva i lägenheten med barnen och spana utsikten över Stockholm från vår balkong.
Du måste höra av dig när du kommer hem och berätta hur ni haft det.

Många kramar från lilla mig!

Anonym sa...

Hej Karin!
Hoppas ni har det RIKTIGT bra i semester värmen! :D
Här hemma är det kallt och numera plusgrader iofs, men brrr...
Kikar in nästan dagligen för att se om du kanske bloggat lite ändå, trots semester ;)
Men det heter ju förstås semester av en anledning! ;) hihi... Så fortsätt semestra du så får vi nyfikna frusna sverigebosatta vänta tills du är åter på hemmaplan!
Saknar dina inlägg och goa kommentarer massor!
Må väl å största kramen!
/Karin.

Kajsan sa...

VÄLKOMMEN HEM!!!!!!
Missed ya! ;)
Kram Karin.

Anonym sa...

jag saknar dig, mike och rasmus sej det till dem.Och jag tycker att rasmus e gätte söt i sin lug.