fredag 26 december 2008

ja lever :)

Hej alla underbara!!

Oj vilken julafton!! Först dööö tråkigt å sorlig, sen helt underbar med massa scrapsaker i paketen!! Ja e så lycklig å har alla scrapsaker framme, kan inte få nog av dom! Vill börja scrappa NUUU men har inte hunnit!! I dag har vi "slagits" med en massa andra för att kolla in rean, men vi gav upp! Rasmus var inte alls shoppar sugen å skrek NÄÄÄÄÄ INTE MER NU när ja rullade in honom i den 4 affären... de va väl inte allt för många, tyckte ja, han hade dock fått nog!

Ja har massa mer att berätta, men de får bli senare, nu skall ja slänga mig i soffan å kolla film me min underbara man!

Om 3 dagar åker vi!! :)

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Hej vännen!
Jo, lite jullov behöver vi nog alla! :)
Tre dagar!! Sköööönt! Hur länge blir ni borta? Jag vill också scrappa!!! Men just nu är det familjen i fokus. Vi försöker göra saker tillsammans och bara umgåsa nu när pappan äe ledig från jobbet, N är ledig från dagis och vi är samlad trupp ett tag framöver ;)
Må gott! KRAAAM!!

Anonym sa...

Hej hopp!
Hur ska jag klara mig utan er och din blogg. Det kommer bli så tråkigt!!
Hur mår pussmuss nu då?
Hälsa och tack för senast.
KRAM!