onsdag 10 december 2008

Choklad å julgodis

Klockan är 21,00 å här sitter jag alldeles ensam..... Alla har gått å lagt sig utom jag, tom Micke! Han är sjuk å behöver sova. Jag sitter här med plugg. Ska skriva om en sjukt tråkig text som ja inte fattar mycket av... vill bara va klar så ja kan kryp ner hos min man :) Det är så tråkigt att sitta här själv! Fast jag är inte helt själv, Leilas julbakar i bakgrunden... å va jag skulle göra allt för att få äta julgodis och choklad nu!

I morgon har tjejerna luciatåg, eller bara barnen i 3:dje klass går tåg alla andra klasser framför varsin sång. Micke skall jobba över i morrn :( Så Rasmus och jag får gå ensamma å kolla på tjejerna. Efter tåget är det fika, å vet ni, ja tänker unna mig lussebullar i morrn :)

, nu får jag väl återgå till min otroligt upphetsande text som handlar om framställning av tryckformar.....

7 kommentarer:

babe sa...

Vad fint och juligt det är här nu! Jättemysigt!
Kram

Anonym sa...

Hej!
Håller också på att kämpa med vikten och skulle behöva ha lite inspiration. Såg att du hade en annan blogg, men kommer inte in på den. Gör jag någonting fel? Är ju nybörjade här :)

Karin sa...

Hej Anonym

Nä, du har inte gjort nå fel! Den bloggen är låst, så bara jag och Helena som har den kommer in. Vi skriver alla våra tankar på den bloggen, sånt man inte vill skriva på den "vanliga" bloggen.

Men jag kan nog insperara dig endå :)
Berätta vad som är jobbigt å "hindrar" dig i din viktminskning, så kan ja berätta vad du skall göra för att komma runt dem.

Vill du inte skriva personliga saker här, kan du maila mig westerberg_karin@hotmail.com

Lycka till!

Karin

Anonym sa...

Jaha okej :) Skönt då att det iaf inte var jag som gjorde fel. Låter smart att ha ett forum där man kan disskutera och få skriva av sig allt utan att det nödvändigvis kommer fram till alla :)

Nej men det är ju sådär med viktminskningar att det går upp och ner. Ibland är man supermotiverad och känner att man klarar allt och ibland undrar man vad man gett sig in på :)

Kram
Camilla

Karin sa...

Hej Camilla

Jo de är ju så, å när du tappat motivationen, hör av dig, så skall jag piska upp dig igen :)

Skulle inte jag ha Helena som piskar upp mig, hade jag legat i soffan å käkat choklad hela dagarna :)

Kram

Anonym sa...

Tack!

Ja man blir starkare om man har folk omkring sig som drar i en lite lagom :)

Gillar din blogg. Du verkar ha en helt underbar familj med fina barn och en stöttande man.

Nu tar vi tag i de där extrakilona (som kommit från ingenstans!!) och skakar av dom :)

Kajsan sa...

SSSSNNNYYYYYGGGGG NY BANNER!!!!!
Måste lagt upp den nyss!! Jag var ju inne här för ung 30min sen eller nåt! Å då antingen missade jag den eller så var den helt enkelt inte där! ;) hihi...
KRAM