måndag 15 december 2008

Bin i magen!

Nej nej nej, inte nu, jag har inte tid!!!

Ett tag nu så har jag haft en svidande klump i magen, en såndär som känns som fjärilar, fast inte lyckliga kärleksfjärilar utan mer som bin som surrar å sticks...

Jag har mycket plugg kvar, antagligen får jag inte godkänt i kursen jag har nu eftersom jag åker till Thailand, vilket gör att jag inte kommer få min Orginalar tittel! Allt plugg i onödan alltså, för det är ju inge idè att gå i skolan om jag endå inte kommer få nån tittel.

Måste fixa bilder till kalandrar som vi ger bort varje år i julklapp.
Måste göra klart julkorten.
Måste planera för Kajsas kalas, hon fyller år dan innan julafton och vi sakll ha kalas den 20dec, så det måste handlas och bakas....

Men så kollade jag hur mycket jag kommer få i csn bidrag denna månad, förra året fick ja ca 3-4tusen... men detta år får jag ingenting!!!
Då föll min värld, de va liksom droppen!!
Detta betyder att vi går 10,000kr minus denna månad!!!
Alltså, kan vi inte betala räkningarna, köpa julklappar eller ha nått kalas för Kajsa!!

Min lilla stress klump har nu växt till ett ordentligt magont och svårt att andas!!
Jag kan inte tänka klart inte koncentrera mig, alla tankar far runt i huvvet och jag känner mig illamående och svimmfärdig! Just nu är jag rädd!

För 4år sedan jobbade jag så mycket att jag tillslut inte kunde resa mig ur sängen. Jag orkade ingenting, inte ta hand om barnen, duscha, laga mat, handla, jobba ingenting.
Jag vet att det började såhär och det är det som gör mig rädd! Jag vill inte hamna där igen, då jag knaprade tabletter och låg och stirrade i taket!!

Det är ju jul nu! Min favoritmånad! Jag vill inte må såhär!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men nej, nu blir jag orolig för dig...!

Sätt dig ned, andas. Lugnt Prioritera, vad kan vänta, vad är viktigast? Kan ni ha kalaset för Kajsa en annan gång istället? Hon förstår säkert...

Helt galet att du inte får din titel för att du åker till Thailand. Kanske lite dålig timing, men kan man inte gå runt det på nåt sätt?

Önskar jag kunde hjälpa dig på nåt sätt. :/

Hoppas verkligen att det löser sig!
Stor kram
/Sanna

Anonym sa...

Hej klasskompis,

måste bara hålla med förra kommentaren: det måste gå och fixa det där med kursen! Det var ju nån annan som skulle åka iväg nu under redovisningarna, som får göra prov istället. Kanske något för dig? Verkar ju konstigt om du inte kan få G i kursen på något sätt, på de flesta andra utbildningar har man ju en andra chans!

Hoppas allt löser sig så att du slipper åka med bin i magen till Thailand (kanske att du fastnar i tullen då...) / kramar sjuka Therese

badanka sa...

Allt löser sig alltid!

kram från oss