söndag 28 december 2008

I vår vackra vita vinter värld :)

I dag har mamma, Rasmus å ja tagit oss en liten tur ner till
hamnen och matat fåglarna.
Det är så underbart när det är frostigt och kallt ute.
Å den vackra solen lyste. Mycke bättre en när det är regnigt och grått!











Naturen är så vacker att det gör ont i själen!!
Tänk att vi snart lämnar de kalla frostiga vädret och åker mot solen å värmen!
Vi hade så mycke bröd med oss att vi inte "orkade" kasta allt. Efter en stund tyckte Rasmus att det var nog och ville åka bussen hem, så de gjorde vi.






Vår vackra hamn, jag älskar Gustavsberg! Det är lugnt och vackert här, lagom mycke butiker runt omkring å endå hyvsat nära till stan.
Måste visa ett kort på min vackra amaryllis! Den är så otroligt fin!
Synd att den inte håller för alltid!
Nu på kvällen har vi haft klippstuga här! Jag har klipp morfar, Micke å lite på Rasmus, så nu ser han inte klok ut!! Ja hann klippa luggen, sen ville han inte mer! Så nu har han jättekort lugg!
Han ser ut som en barnhemsbarn... inge vidare!

3 kommentarer:

Kajsan sa...

Superfina bilder Karin! :D
Jag älskar frosten jag med!
vilka kontraster i kameran!! hihi...
Frost som snart byts ut mot sol, sand och turkos-blått vatten!!!
Ha en riktigt trevlig resa vännen!
Hör av dig när du kommer hem igen!

men du sviker väl inte blogg världen på resan?! ;)
Internet café? *skratt*
(jag hoppas ju på att få SE lite värme iaf! ;) här lär det ju vara lite kallare... hihi)

KRAM! /K.

Kajsan sa...

Åhååå!!! Glömde ju!

GOTT NYTT ÅR!!!! :D

KRAM!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Äh va ere för tråkig byhåla ni bor i...?
Närrå skoja bara här är så fint så. Särskilt via din kameralins. Jag har klippt luggen på Sanny också, hon började nämligen själv så det vara bara tt fortsätta....
Tänk att ni snart åker!!!
Gu va kul ni kommer få, och skönt, sol, värme, sand mellan tårna...underbart. Själv sitter jag och jobbar. Vi hörs och ses, kram H