torsdag 18 december 2008

Svar på inläggskomentar

Jag har fått en inläggskomentar.....

ja vad säger man..?

kanske man säger att det är konstigt att du kan åka till Thailand men inte ge julklappar till dina ungar, det är ju en sak man kan säga...

Svaret på denna fråga är enkel. Det är min mans familj som bjuder, Mickes mamma fyller 60år och vill fira det med att ta med sig sina barn med respektive och barnbarn till Thailand.  
Så det är inte vi som betalat resan.
Jag måste medge att kommentarer som den innan svider ordentligt. Men det var väl de som var meningen från den som skrev. Så grattis, du lyckades göra mig ledsen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Livet är fullt med människor som mår dåligt och måste gotta sig i andra människors jobbiga situationer! Tyvärr..MEN jag har lärt mig att vara stark, och tro på mig själv..All energi lägger jag på dem ja älskar. Stor kram från Tomten;-) tar inte illa upp jag vet hur de ligger till

Anonym sa...

Karin världen är full av idioter som gör allt för att såra och skada människor, så låt inte dom jä...na skada dig eller göra dig ledsen!! Den personen som skrivit detta vågar inte ens skriva under med sitt namn!!! Så du som vill såra Karin stå för det du tycker var inte så jäkla feg så du måste skriva massa skit och så vågar du inte stå för det du skriver!!! :-(

Kram// Nina

Anonym sa...

Men suck. Den tanken slog inte ens mig faktiskt. För jag visste ju att barnen följer med, och minnen och upplevelser väger ofta tyngre än materiella ting!

Men du hade svar på tal så... Varför kan inte människor formulera sig bättre? Fråga först innan man anklagar? Osäkerheten ligger troligtvis hos personen själv. Du är en jättebra mamma!

Kram

Anonym sa...

Oj vad trist! Att ens kommentera!!! Ta inte åt dig vännen! Du och dina nära vet ju hur det förhåller sig och det är det som är viktigt! Tänk att folk ens orkar bry sig?!
Hoppas ni får en Underbar resa! Thailand är fantastiskt och det är ju en STOR gåva i sig att få uppleva en sådan resa!!!
Kram från Karin.

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Oj, ett sjukdomsfall i kommentatorsfältet. Vilken tur att jag med hjälp av Wickipedia kan ställa rätt diagnos på denna annonyma patient:
Avundsjuka är en (varaktig) känsla av avund och missunnsamhet. Se även svartsjuka. Normalt rör det sig om områden som innefattar något av följande: pengar, utseende, relationer, talanger och livsstilar.

Behandling: Stick och brinn!
Dr Helena

Anonym sa...

Var inte ledsen för kommentaren. Jag skrev en kommentar nedanför. Det är ett sundhetstecken att ni drar iväg till Thailand istället för att springa i affärer som alla andra. Jag hoppas, och vet, att det är den bästa julklapp till hela familjen. Det är så fint i Thailand och maten är fantastisk liksom människorna. Skönt att höra att ni satsar på upplevelser istället för onödiga prylar. Jag tycker du gör så rätt och att få åka ut...och vad jag förstår så följer ungarna med så what´s the problem och vem angår det förresten? Ha det riktigt bra!!!! Hälsningar från Marita "nakenchocken" .....