fredag 19 december 2008

:)

I går tog Micke å jag tag i allt som va jobbigt (som hade me pengar å göra alltså :)

Vi tog fram alla räkningar, räknade på vad mat i Thailand skulle kosta, Kajsas kalas, julklappar.

I somras fixade jag ett kreditkort, har dock inte använt det, jag gillar inte kreditkort och vi har klarat oss hittills Vi räknade ut att vi kommer klara oss om vi använder kreditkortet. Pengarna vi tar får vi betala tillbaka i januari då ja får lite extra i csn bidrag!



Det känns så skönt nu när vi vet att allt kommer å ordna sig!! En jättestor sten förr från mitt hjärta å Mickes bekymrade min byttes ut till en gladare :)

En av anledningarna till att vi får ihop det är min ängel som hjälper mig med julklappar till mina barn :) Ja kommer vara evigt tacksam å hoppas att ja kommer kunna hjälpa henne med nått.....kan min ängel inte gifta sig, sa jag kan få göra hennes brudbukett :)



I dag har vi gjort det roligaste Rasmus vet... nämligen åkt buss :)

Kajsa, Rasmus och jag tog bussen till affären. Vi handlade lite grejer till Kajsas kalas.

Sen har jag stått och bakat resten av dagen! Jag har gjort knäck, ischoklad, mintkyssar,morotskaka, maränger och glutenfria brownis till min mamma :) Allt till kalaset i morrn :) Nu skall jag sminka mig och göra mig i ordning, för Nina och jag skall ut och göra stan i kväll :)

2 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Vilken fin och personlig blogg du har. En härlig jul önskar jag dig.

badanka sa...

stor kram! två STORA påsar står här och väntar..