torsdag 24 september 2009

bokrea I LOVE


Jo ja vet, egentligen har jag inte råd.... men jag suktade efter dessa böcker redan förra året, så nu när jag hittade dom på rean slog ja till! Å nej, det är inte Byggare Bob böckerna jag tänker på utan kokböckerna! :) Kajsa, Madicken och jag har suttit och kollat igenom kokböckerna väldigt noga och valt ut vad vi vill baka till jul.... lär bli en massa saker ;) Ååååå den, nej kolla den... MUMS, de fanns en massa gott att välja mellan!
Byggare Bob böckerna kostade bar 20 kr st, tänkte lägga undan dom till julklappar till Rasmus, de gäller ju att handla billigt och hamstra när man har dåligt med pengar.

I dag har jag suttit på Åhléns med några av mina klasskamrater. Vi har jobbat med ett grupparbete som skall redovisas i morrn. De va en mysig stund trotts att de va plugg inblandat :)

1 kommentar:

Hemmabloggaren sa...

Japp, köpte också ett gäng böcker på Åhlénsrean bla vinterns söta.

Kram.