tisdag 22 september 2009

Tyst

De va inte meningen att bli "tyst", jag har sagt upp mitt bredband och hemma telefon... tänkte ja skulle spara lite pengar... men så blev de tyst och mörkt å de tog ett tag att få igång de trådlösa internettet ja skaffat. Just nu sitter ja i plugget. Har lite bilder ja vill lägga upp på bloggen, få se om ja får igång internett i kväll.
De känns lite läskigt att inte ha nån hemma telefon.... fast de e ju endå bara min svärfar och min mamma som ringer!!

Nu vill ja sluta skolan å skynda mig hem å njuta av mina barn! Usch, måste laga mat, tråkigt! Känner mig inte alls sugen på att laga mat. Av nån konstig andledning så kan ja inte knäppa byxorna i da! Har suttit hela dan med dom uppknäppta! Sjukt irriterande!

, ja vill hem, bli serverad mat, scrappa å gosa me mina barn :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej stumpan!

Jag antar att inte nätet fungerar än? Saknar dina inlägg! Ja, det låter trevligt med Västerås, men jag vet inte om jag kan ta bilen... Åka tåg kanske?

Kram Malin

Jessica sa...

Vi har gjort likadant. No homephone...