tisdag 29 september 2009

Frilansar.....


I dag "åkte jag på" att göra en head/banner till.... jag tycker den blev sådär, men huvuvdsaken är ju att Cornelia som ville ha den blev nöjd. När jag satt däe och knåpade... de tar ju endå ca 1½-2 timmar att göra, så tänkte ja, tänk om de hade varit en betalande kund i stället för ett barn, då hade man kunnat tjäna en slant.... men men, man får väl va glad för att ungarna blir glada... å när dom fyller 18, då skickar ja en räkning ;)

De sista Rasmus sa innan han somnade i kväll var - Mamma, ja vill inte gå till dagis, jag är nog sjuk i morrn. Åååå nej, lilla hjärtat, mammas praktik blir nog inte vidare nöjda med mig, jag har ju redan varit hemma två dagar med magsjuk Madicken!

1 kommentar:

Sanna / Aurosia sa...

Den blev så fin, passar perfekt till ett barn med alla färger och figurer och texten såklart, haha.

Aaw, Rasmus är för go... "Jag är nog sjuk imorgon", hehe.
Kramar