måndag 14 september 2009

Firat praktiken med plankstek! :)

Jag firade min praktik med att äta på mitt favvoställe "Vita hästen", plankstek satt fint :) Men ja va inte ensam, ja hadde denna goa kille med mig, å mina föräldrar.
Just nu är Rasmus inne i en riktigt pussperiod, han är så go! Ja är så gla att ja har honom, han är en fröjd! Han verkar glad och nöjd med livet, kommer å går, cyklar runt på sin "nya" cykel (det är ju Kajsas gamla cykel, som jag haft uppe på vinden men nu släpat ner) leker med bästa grannarnas barn, tar sig en sväng förbi mormor, äter bra, får i sig en å annan glass och somnar snällt på kvällen. En glad liten skit helt enkelt :)

3 kommentarer:

Nallebr.. sa...

grattis till praktikplatsen!! vilken liten sötnos du har!

Malin sa...

Grattis till praktiken!
Självklart så måste man fira när något som varit så jobbigt blivit så bra!!! Men jag tror stark på dig och att det kommer gå strålande!!! Klart han är en sötnos, han har ju att brås på!;-) och då tänker jag på dig!

Kram Malin

Anonym sa...

Söt sötare sötast är Rasmus i keps!!! Vilket charmtroll!